Ayatul Kursi..


ٱللَّهُ لَآ إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ٱلۡحَىُّ ٱلۡقَيُّومُ‌ۚ لَا تَأۡخُذُهُ ۥ سِنَةٌ۬ وَلَا نَوۡمٌ۬‌ۚ لَّهُ ۥ مَا فِى ٱلسَّمَـٰوَٲتِ وَمَا فِى ٱلۡأَرۡضِ‌ۗ مَن ذَا ٱلَّذِى يَشۡفَعُ عِندَهُ ۥۤ إِلَّا بِإِذۡنِهِۦ‌ۚ يَعۡلَمُ مَا بَيۡنَ أَيۡدِيهِمۡ وَمَا خَلۡفَهُمۡ‌ۖ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَىۡءٍ۬ مِّنۡ عِلۡمِهِۦۤ إِلَّا بِمَا شَآءَ‌ۚ وَسِعَ كُرۡسِيُّهُ ٱلسَّمَـوَٲتِ وَٱلۡأَرۡضَ‌ۖ وَلَا يَـُٔودُهُ ۥ حِفۡظُهُمَا‌ۚ وَهُوَ ٱلۡعَلِىُّ ٱلۡعَظِيمُ

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) - al-Baqarah: Ayat 255

Search This Blog

Loading...

Friday, April 22, 2011

Mari..!!! Mari..!!! Mari..!!! Mari Mar... auuwww...!!!

Assalamualaikum....

Mari..!!! Mari..!!! Mari..!!!
Mari Mar.... auuwww....!!!

Tak lama lagi cuti persekolahan penggal kedua akan bermula. Menjadi kebiasaan, bila cuti sekolah je, mulalah ramai yang mengadakan majlis kenduri kawen atau apa-apa saja majlis yang bertemakan kemeriahan sejagat...

Bagi sesiapa yang berminat nak memeriahkan lagi majlis tersebut dengan kugiran, boleh la cuba mendapatkan perkhidmatan tersebut melalui Fazrin Entertainment ni. Kat sini aku tempekkan beberapa gambar yang berkaitan... =)

FAZRIN ENTERTAINMENT SERVICES & PROVIDES

Gamelan bagi yang suka alunan klasik yang mengasyikkan..

Zapin..

Pop yeah yeah... **Aku suka ni... haha...

Kuda kepang... Yiiihaaaaaaaa....!!!!

Antara perkhidmatan yang disediakan adalah:

**Penganjuran Majlis
**Pertunjukan Pentas
**Perkhidmatan Pengurusan(Event Management)
**Penyewaan Alat-alat Muzik & P.A System
**Perkhidmatan Karaoke

Kami juga menawarkan Perkhidmatan Kumpulan Muzik pelbagai Konsep
(Moden dan Tradisional)..

*Ghazal
*Gamelan
*Zapin (kanak-kanak dan dewasa)
*Live Band 60an, sukaneka (telematch), kendarat

Kami beroperasi di Semenanjung Malaysia. HARGA berdasarkan PAKEJ dan TEMPAT..

sila CALL/SMS/EMAIL untuk pertanyaan.
CALL untuk mempercepatkan urusan.
TEL/FAX.07-4541670/019-7839831/012-7517382
(E-Mail-zaha54@streamyx.com)


p/s: Sesekali nak jugak berhibur. Baru ada selera nak menyuap hidangan. Takde la masa nak bergossip sambil makan, ye tak... kehkehkeh...

4 Tukang Tembak:

amie said...

wahh.promote.agen nih.kekekeke

kak Erna said...

azz..kemain promote ni.azz pun ado join ko..akak paling suko dongar gamelan tu.

~ Cik Azz ~ said...

Amie>

Biasa la... Promot mana yang best je.. Yang tak best malas nak promot.. hahaha...

~ Cik Azz ~ said...

Kak Erna>

Takdo join apo2 dohh kak... Sajo yoo tolong promot... hehe...

Gamelan ni tak ngantuk koo kak..? Kok sy la, mau lolap dah... haha...

Next Post Previous Post Home

Renungan bersama...

Firman Allah s.w.t yang bermaksud:

"Dan orang-orang yang beriman, lelaki mahupun wanita, sebahagian daripada mereka adalah penolong dari sebahagian yang lain. Mereka menyuruh amal ma'aruf (kebajikan), mencegah kemungkaran, menegakkan sembahyang, menunaikan zakat dan mereka taat kepada Allah berserta RasulNya, nescaya Allah melimpahkan rahmat kepada mereka. Sesungguhnya Allah Maha Kaya lagi Maha Bijaksana."- (At-Taubah: Ayat 71)

Cik Azz's bookshelf: read

Menantu Pilihan Bapak
Saat Hilang Cintamu
Bahagia Kasihmu
Bawah Pohon Sena
Kalaulah Aku Tahu
The Unsung Hero
Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Lamaran Untuk Teman Hati
Tersuka Tanpa Sengaja
Kerana Satu Janji
Sorry, Aku Bukan Dia!
Encik Sayang Dan Miss Sweetheart
AKU BUKAN TOUCH & GO
Bahasa Hati Kita
Temu Duga Cinta
Akadku Yang Terakhir
Menantu vs Mentua
Kerana Aya Sofya
Di Sisimu Aku
Mungkinkah


Cik Azz's favorite books »