Ayatul Kursi..


ٱللَّهُ لَآ إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ٱلۡحَىُّ ٱلۡقَيُّومُ‌ۚ لَا تَأۡخُذُهُ ۥ سِنَةٌ۬ وَلَا نَوۡمٌ۬‌ۚ لَّهُ ۥ مَا فِى ٱلسَّمَـٰوَٲتِ وَمَا فِى ٱلۡأَرۡضِ‌ۗ مَن ذَا ٱلَّذِى يَشۡفَعُ عِندَهُ ۥۤ إِلَّا بِإِذۡنِهِۦ‌ۚ يَعۡلَمُ مَا بَيۡنَ أَيۡدِيهِمۡ وَمَا خَلۡفَهُمۡ‌ۖ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَىۡءٍ۬ مِّنۡ عِلۡمِهِۦۤ إِلَّا بِمَا شَآءَ‌ۚ وَسِعَ كُرۡسِيُّهُ ٱلسَّمَـوَٲتِ وَٱلۡأَرۡضَ‌ۖ وَلَا يَـُٔودُهُ ۥ حِفۡظُهُمَا‌ۚ وَهُوَ ٱلۡعَلِىُّ ٱلۡعَظِيمُ

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) - al-Baqarah: Ayat 255

Search This Blog

Loading...

Thursday, October 15, 2009

AWAS...!!! UNTUK WANITA SAHAJA..!!!

Assalamualaikum....

Hahaha.... Sila tengok tajuk ya. Post kali ni hanya untuk kaum hawa sahaja. Wanita jadi2an kalau nak bacapun tak mengapa. Namun, kaum lelaki boleh ikut serta jika ingin menambahkan ilmu dalam "memancing" wanita.... Muahahahaha....


Ianya berkaitan dengan penggunaan "bra" atau "coli". Jika anda benar2 sayangkan "aset" anda itu, sila baca di sini



Sekadar panduan....Google sahaja....kihkihkih...

Awas...!!! Jangan ketawa okay...!!! Anda mungkin ketawa sampai keluar airmata, tapi sedarlah bahawa airmata anda itu sudah tidak bermakna lagi jika anda silap dalam membuat percaturan! (ekekeke... ayat mengalahkan pakar motivasi je..)

p/s: Takut juga bila "aset" ini mudah terkena jangkitan yang kronik. Selalu baca mengenai "pap smear" tapi tak tau macam mana nak buat dengan cara yang betul. Pergi klinik, staff kat situpun tak tau nak tunjukkan. Sudahnya, main picit2 je la kot2 ada terasa benjolan yang menggusarkan
(jangan nak gelak2 ehh...... huhu...)

Moral of the post: Jangan main "LANYAK" je.... ahakkk...

14 Tukang Tembak:

JAB Taher said...

Aset saya ialah motor,surat beranak,sijil spm,itu ajer yang dlam nie..xde dlm list lah...wakakakkakakakkaka tumpang gelak



p/s:selalu gak masa kecik2 nakal ada kebenjolan terhantuk kat kayu beluti...

~Kak AZZ~ said...

Dez~> ok la tu....ada gak aset...ekekeke....


p/s: wakakakakaka.........nak gelak lama2 leh tak....wakakakakaka....(nak jugak ada benjol tu....)

cHeRyNa PiReS said...

akak...kan ada panduan dekat bra avon. kalo beli bra dekat avon...ada tulis. caranya dah hampir sama macam akak buat tuh...tp kena angkat ketiak (dulu masa pemeriksaan kesihatan, sha tanye acik nurse:p)

~Kak AZZ~ said...

cHeryna~> Sha...akak tak pernah beli bra avon....akak biasa beli Triumph je....hehehe...(pocah rahsio den...)

Tu la, kalau tengok kat mana2 artikel mmg ada tunjuk part angkat ketiak tu, pastu tengok kat sisi melalui cermin sambil picit2 dan jeling2 kot2 ada benjolan....

*angkat tangan kiri....tangan kanan picit2....angkat tangan kanan....tangan kiri picit2...ekekeke...

chimera said...

errrrrr.. utk wanita jekan.. dah tak sengaja baca.. tak mo komen apa-apalah..

Tijah said...

kak...ado jual bra online ko? nak order nih...

maiyah said...

kekadang pakai yg elok pun terkena gak, minta ler dijauhkan

~Kak AZZ~ said...

cHime~> hehehe....apa salahnya kalau nk komen pun.....

~Kak AZZ~ said...

Tijah~> takdo la Jah uiii.....akak sogan la nak jual2 bondo cmni....sogan nak tanyo "u pakai cup saiz berapa ehh..." hahaha....

~Kak AZZ~ said...

Maiyah~> tu la kan...takut sangat2....moga dijauhkan la hendaknya....

Maiyah pekabo? Sihat ke? Hrp2 semuanya okay la ya...

Sharif John said...

Alamak... terbaca...

~Kak AZZ~ said...

Sharif J~> wahahahaha.....ni pun mcm Chime gak....baca je la, memalu lak dia...hehe...

JIBAMchelsea said...

so dalam byk2 tuh, mana satu yg terbaik utk saya nih kak.. hikhik

~Kak AZZ~ said...

Jib~> kita share je la ya....saiz kita sama je kott...lagipun kita kan adik beradik........wakakakakaka...

Next Post Previous Post Home

Renungan bersama...

Firman Allah s.w.t yang bermaksud:

"Dan orang-orang yang beriman, lelaki mahupun wanita, sebahagian daripada mereka adalah penolong dari sebahagian yang lain. Mereka menyuruh amal ma'aruf (kebajikan), mencegah kemungkaran, menegakkan sembahyang, menunaikan zakat dan mereka taat kepada Allah berserta RasulNya, nescaya Allah melimpahkan rahmat kepada mereka. Sesungguhnya Allah Maha Kaya lagi Maha Bijaksana."- (At-Taubah: Ayat 71)

Cik Azz's bookshelf: read

Menantu Pilihan Bapak
Saat Hilang Cintamu
Bahagia Kasihmu
Bawah Pohon Sena
Kalaulah Aku Tahu
The Unsung Hero
Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Lamaran Untuk Teman Hati
Tersuka Tanpa Sengaja
Kerana Satu Janji
Sorry, Aku Bukan Dia!
Encik Sayang Dan Miss Sweetheart
AKU BUKAN TOUCH & GO
Bahasa Hati Kita
Temu Duga Cinta
Akadku Yang Terakhir
Menantu vs Mentua
Kerana Aya Sofya
Di Sisimu Aku
Mungkinkah


Cik Azz's favorite books »