Ayatul Kursi..


ٱللَّهُ لَآ إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ٱلۡحَىُّ ٱلۡقَيُّومُ‌ۚ لَا تَأۡخُذُهُ ۥ سِنَةٌ۬ وَلَا نَوۡمٌ۬‌ۚ لَّهُ ۥ مَا فِى ٱلسَّمَـٰوَٲتِ وَمَا فِى ٱلۡأَرۡضِ‌ۗ مَن ذَا ٱلَّذِى يَشۡفَعُ عِندَهُ ۥۤ إِلَّا بِإِذۡنِهِۦ‌ۚ يَعۡلَمُ مَا بَيۡنَ أَيۡدِيهِمۡ وَمَا خَلۡفَهُمۡ‌ۖ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَىۡءٍ۬ مِّنۡ عِلۡمِهِۦۤ إِلَّا بِمَا شَآءَ‌ۚ وَسِعَ كُرۡسِيُّهُ ٱلسَّمَـوَٲتِ وَٱلۡأَرۡضَ‌ۖ وَلَا يَـُٔودُهُ ۥ حِفۡظُهُمَا‌ۚ وَهُوَ ٱلۡعَلِىُّ ٱلۡعَظِيمُ

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) - al-Baqarah: Ayat 255

Search This Blog

Loading...

Sunday, December 27, 2009

EVERYTHING I DO..... I DO IT OR YOU...

Assalamualaikum.....

Jom layan lagu ni jap.. Sesekali nak jugak jiwang2 karat ni... muehehehehe.... Akupun ada hati dan perasaan jugak tau.... Jangan ingat nak buli dan saiko aku je hehhh....






Jom sama2 hayati lirik lagu ni.... Sentappp wooo....


EVERYTHING I DO, I DO IT FOR YOU - BRYAN ADAMS


Look into my eyes
you will see
what you mean to me

Search your heart
search your soul
and when you find me there
you'll search no more

Don't tell me, it's not worth tryin' for
you can't tell me, it's not worth dyin' for

You know it's true
everything I do
I do it for you

Look into your heart
you will find
there's nothin' there to hide

Take me as I am
take my life
I would give it all
I would sacrifice

Don't tell me, it's not worth fightin' for
I can't help it, there's nothin' I want more

You know it's true
everything I do
I do it for you

There's no love, like your love
and no other, could give more love
there's nowhere, unless you're there
all the time, all the way............

chorus:

Oohh...you can't tell me it's not worth tryin' for
I can't help it, there's nothin' I want more

Yeaaa.... I would fight for you
I'd lie for you
walk the wire for you
yeaaa... I'd die for you......

You know it's true
everything I do
I do it for you

(repeat chorus)


p/s: Take me as I am.... take my life.... I would give it all.... I would sacrifice.... sobbssss....(nangeh betul2 ni.....hukkk3...)
.

6 Tukang Tembak:

maiyah said...

sy tujukan lagu nih wat sesiapa saja nak terima nyer hehe :D

Si budak Aboi said...

feh jiwang !

hatim a.r said...

ni apekes nak jiwang tetibe?hehe ok la kut sekali sekala kita syahdu syahduan

~Kak AZZ~ said...

Maiyah~> hahaha...mesti ramai yang terima tu....

mekasih...bg pihak dorang...:-)

~Kak AZZ~ said...

Aboi~> sesekali pe salahnya....huhuhu...

~Kak AZZ~ said...

Hatim~> tu la pasal....pe salahnya kann.....kann...kann....

hahaha.....

Next Post Previous Post Home

Renungan bersama...

Firman Allah s.w.t yang bermaksud:

"Dan orang-orang yang beriman, lelaki mahupun wanita, sebahagian daripada mereka adalah penolong dari sebahagian yang lain. Mereka menyuruh amal ma'aruf (kebajikan), mencegah kemungkaran, menegakkan sembahyang, menunaikan zakat dan mereka taat kepada Allah berserta RasulNya, nescaya Allah melimpahkan rahmat kepada mereka. Sesungguhnya Allah Maha Kaya lagi Maha Bijaksana."- (At-Taubah: Ayat 71)

Cik Azz's bookshelf: read

Menantu Pilihan Bapak
Saat Hilang Cintamu
Bahagia Kasihmu
Bawah Pohon Sena
Kalaulah Aku Tahu
The Unsung Hero
Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Lamaran Untuk Teman Hati
Tersuka Tanpa Sengaja
Kerana Satu Janji
Sorry, Aku Bukan Dia!
Encik Sayang Dan Miss Sweetheart
AKU BUKAN TOUCH & GO
Bahasa Hati Kita
Temu Duga Cinta
Akadku Yang Terakhir
Menantu vs Mentua
Kerana Aya Sofya
Di Sisimu Aku
Mungkinkah


Cik Azz's favorite books »