Ayatul Kursi..


ٱللَّهُ لَآ إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ٱلۡحَىُّ ٱلۡقَيُّومُ‌ۚ لَا تَأۡخُذُهُ ۥ سِنَةٌ۬ وَلَا نَوۡمٌ۬‌ۚ لَّهُ ۥ مَا فِى ٱلسَّمَـٰوَٲتِ وَمَا فِى ٱلۡأَرۡضِ‌ۗ مَن ذَا ٱلَّذِى يَشۡفَعُ عِندَهُ ۥۤ إِلَّا بِإِذۡنِهِۦ‌ۚ يَعۡلَمُ مَا بَيۡنَ أَيۡدِيهِمۡ وَمَا خَلۡفَهُمۡ‌ۖ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَىۡءٍ۬ مِّنۡ عِلۡمِهِۦۤ إِلَّا بِمَا شَآءَ‌ۚ وَسِعَ كُرۡسِيُّهُ ٱلسَّمَـوَٲتِ وَٱلۡأَرۡضَ‌ۖ وَلَا يَـُٔودُهُ ۥ حِفۡظُهُمَا‌ۚ وَهُوَ ٱلۡعَلِىُّ ٱلۡعَظِيمُ

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) - al-Baqarah: Ayat 255

Search This Blog

Loading...

Saturday, January 28, 2012

Ohhhh.... NO...!!!

Assalamualaikum..
:
:
:
:
:
:
:
=
Ohhhh.... NO...!!!

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
=
Manchester United baru je kalah dengan Liverpool dalam Piala FA..
Kena 1-2..

Alaaa... Main kat tempat sendiri, boleh la menang, kan...
Kehkehkeh...

Gol Liverpool dijaringkan oleh Agger pada minit 21 dan Kuyt pada minit 88 manakala gol Manchester United dijaringkan oleh Park pada minit 39.. 

Ko dah tak kiyut dah Kuyt weiii... 
Selamanya ko tak kiyut.. :P


p/s: Aku tak layan sangat Piala FA ni.. Aku layan BPL je... ehehh...

8 Tukang Tembak:

Acik Erna said...

azz..akak lansung tak ponah tengok bola ni..apo pun yang azz..sobut..akak tak tau.
cumo teringat arwah bapa dulu..walaupun dah tuo macam tu..apa sajo kumpulan bola dio boleh sebut..sobab dio minat sangat..sanggup kunci jam nak bangun tongah malam tengok lawan bola tu..

Angah said...

kikikiki...emosernal nampak...

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik Azz ko tak layan tahu je MU kalah, BPL tu apa? tak sangka cik azz pun minat bola ye : )

kyo_9 said...

kalah menang adat permainan :mujuk

~ Cik Azz ~ said...

Kak Erna>

Sey ni suko2 yo kak.. Tak dapek nak lawan arwah akak tu dohh... hehe...

~ Cik Azz ~ said...

Angah>

Mana ada emo.. Kan siap gelak lagi tu... haha...

~ Cik Azz ~ said...

Cik Ina Do Do Cheng>

Memang tak leh harap dapat penyokong macam saya ni, kan.. Belum apa-apa dah cabut dulu.. hehe..

BPL tu bola juga, liga Inggeris... Barclays Premier League...

~ Cik Azz ~ said...

kyo_9>

Huhuhu... Maceh mujuk... :p

Tahniah Arsenal menang... RVP best... :-)

Next Post Previous Post Home

Renungan bersama...

Firman Allah s.w.t yang bermaksud:

"Dan orang-orang yang beriman, lelaki mahupun wanita, sebahagian daripada mereka adalah penolong dari sebahagian yang lain. Mereka menyuruh amal ma'aruf (kebajikan), mencegah kemungkaran, menegakkan sembahyang, menunaikan zakat dan mereka taat kepada Allah berserta RasulNya, nescaya Allah melimpahkan rahmat kepada mereka. Sesungguhnya Allah Maha Kaya lagi Maha Bijaksana."- (At-Taubah: Ayat 71)

Cik Azz's bookshelf: read

Menantu Pilihan Bapak
Saat Hilang Cintamu
Bahagia Kasihmu
Bawah Pohon Sena
Kalaulah Aku Tahu
The Unsung Hero
Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Lamaran Untuk Teman Hati
Tersuka Tanpa Sengaja
Kerana Satu Janji
Sorry, Aku Bukan Dia!
Encik Sayang Dan Miss Sweetheart
AKU BUKAN TOUCH & GO
Bahasa Hati Kita
Temu Duga Cinta
Akadku Yang Terakhir
Menantu vs Mentua
Kerana Aya Sofya
Di Sisimu Aku
Mungkinkah


Cik Azz's favorite books »