Ayatul Kursi..


ٱللَّهُ لَآ إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ٱلۡحَىُّ ٱلۡقَيُّومُ‌ۚ لَا تَأۡخُذُهُ ۥ سِنَةٌ۬ وَلَا نَوۡمٌ۬‌ۚ لَّهُ ۥ مَا فِى ٱلسَّمَـٰوَٲتِ وَمَا فِى ٱلۡأَرۡضِ‌ۗ مَن ذَا ٱلَّذِى يَشۡفَعُ عِندَهُ ۥۤ إِلَّا بِإِذۡنِهِۦ‌ۚ يَعۡلَمُ مَا بَيۡنَ أَيۡدِيهِمۡ وَمَا خَلۡفَهُمۡ‌ۖ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَىۡءٍ۬ مِّنۡ عِلۡمِهِۦۤ إِلَّا بِمَا شَآءَ‌ۚ وَسِعَ كُرۡسِيُّهُ ٱلسَّمَـوَٲتِ وَٱلۡأَرۡضَ‌ۖ وَلَا يَـُٔودُهُ ۥ حِفۡظُهُمَا‌ۚ وَهُوَ ٱلۡعَلِىُّ ٱلۡعَظِيمُ

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) - al-Baqarah: Ayat 255

Search This Blog

Loading...

Thursday, October 9, 2014

Letgo novel..

Assalamu'alaikum...

Letgo novel..


Aku nak letgo lagi novel-novel ni.. Almari buku aku dah penuh.. Dah tak boleh nak isi novel baru beli.. Siapa yang berminat, boleh PM aku kat fb fanpage aku ni.. Harga boleh runding.. Bergantung pada berapa buah yang dibeli.. 


Kondisi buku insyaAllah masih okay.. Malahan ada yang seperti baru.. Cuma ada beberapa buah buku yang terdahulu yang aku sudah tuliskan nama pada muka surat yang ada tajuk novel tu.. Sebab tulis nama adalah supaya orang tak berani nak ambil koleksi novel aku.. Tu je.. Sekarang ni buku yang baru beli aku dah tak tulis nama dah.. 


 Novel-novel dari syarikat penerbitan Jemari Seni dan JS Adiwarna..


 Novel-novel dari syarikat penerbitan Penulisan2U dan Karya Seni..


 Novel-novel dari syarikat penerbitan Kaki Novel dan NB Kara..


 Novel-novel dari syarikat penerbitan Buku Prima..


 Novel-novel dari syarikat penerbitan Alaf21..


 Novel-novel dari syarikat penerbitan Alaf21..


Novel-novel dari syarikat penerbitan Fajar Pakeer..


p/s: Sekali lagi, jika berminat nak beli, boleh inbox atau PM aku kat fb fanpage ini..  Yang serius nak beli je ya.. Dan yang jujur.. No backout buyers... Dalam hal bisnes, aku tak suka nak main-main walaupun lingkungan bisnes itu hanyalah sekecil kepala mancis.. 

0 Tukang Tembak:

Next Post Previous Post Home

Renungan bersama...

Firman Allah s.w.t yang bermaksud:

"Dan orang-orang yang beriman, lelaki mahupun wanita, sebahagian daripada mereka adalah penolong dari sebahagian yang lain. Mereka menyuruh amal ma'aruf (kebajikan), mencegah kemungkaran, menegakkan sembahyang, menunaikan zakat dan mereka taat kepada Allah berserta RasulNya, nescaya Allah melimpahkan rahmat kepada mereka. Sesungguhnya Allah Maha Kaya lagi Maha Bijaksana."- (At-Taubah: Ayat 71)

Cik Azz's bookshelf: read

Menantu Pilihan Bapak
Saat Hilang Cintamu
Bahagia Kasihmu
Bawah Pohon Sena
Kalaulah Aku Tahu
The Unsung Hero
Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Lamaran Untuk Teman Hati
Tersuka Tanpa Sengaja
Kerana Satu Janji
Sorry, Aku Bukan Dia!
Encik Sayang Dan Miss Sweetheart
AKU BUKAN TOUCH & GO
Bahasa Hati Kita
Temu Duga Cinta
Akadku Yang Terakhir
Menantu vs Mentua
Kerana Aya Sofya
Di Sisimu Aku
Mungkinkah


Cik Azz's favorite books »