Ayatul Kursi..


ٱللَّهُ لَآ إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ٱلۡحَىُّ ٱلۡقَيُّومُ‌ۚ لَا تَأۡخُذُهُ ۥ سِنَةٌ۬ وَلَا نَوۡمٌ۬‌ۚ لَّهُ ۥ مَا فِى ٱلسَّمَـٰوَٲتِ وَمَا فِى ٱلۡأَرۡضِ‌ۗ مَن ذَا ٱلَّذِى يَشۡفَعُ عِندَهُ ۥۤ إِلَّا بِإِذۡنِهِۦ‌ۚ يَعۡلَمُ مَا بَيۡنَ أَيۡدِيهِمۡ وَمَا خَلۡفَهُمۡ‌ۖ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَىۡءٍ۬ مِّنۡ عِلۡمِهِۦۤ إِلَّا بِمَا شَآءَ‌ۚ وَسِعَ كُرۡسِيُّهُ ٱلسَّمَـوَٲتِ وَٱلۡأَرۡضَ‌ۖ وَلَا يَـُٔودُهُ ۥ حِفۡظُهُمَا‌ۚ وَهُوَ ٱلۡعَلِىُّ ٱلۡعَظِيمُ

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) - al-Baqarah: Ayat 255

Search This Blog

Loading...

Friday, October 15, 2010

AMBIL KISAH JIKA BENAR-BENAR SAYANG... =)

Assalamualaikum...


Selamat hari Jumaat yang penuh keberkatan untuk semua. Semoga anda semua sihat sejahtera dan diberkati Allah selalu hendaknya.. Amin...

Waaahhhhh.... Mukaddimah macam nak bagi ceramah motivasi je kannn... hikk...
Bagi ceramah kat blog sendiri, takpe la kot. Cuba ko bagi ceramah kat blog orang, mau kena hamun ko nanti... Jangan buat dan cari pasal... hahaha...

Okay, dipendekkan cerita, aku sebenarnya nak promot pad herba dan barangan keluaran AVAIL ni je haa. Dulu aku dah pernah buat entri pasal AVAIL ni kat sini, tapi kali ni aku nak buat lagi la kisah AVAIL ni. Harap ada yang sudi meluangkan masa untuk membacanya, dan juga membuang sedikit ongkos untuk membelinya ya... :P


Ni apa hal pulak tampal pad kat selipar ni..??
Pad PANTYLINER herba AVAIL ni sebenarnya mempunyai pelbagai fungsi. Boleh ditampalkan di dahi jika terasa pening atau mual. Boleh juga ditampalkan di pusat jika terasa sakit perut kerana angin. Boleh juga diletakkan di dalam helmet untuk mengurangkan sakit kepala dek kerana memakai helmet berterusan. Dan boleh juga diletakkan di dalam kasut yang bertutup untuk membuang toksid di dalam badan. Macam-macam lagi la fungsinya..

Oleh sebab aku bekerja di rumah je, maka aku tampalkan di atas selipar ni la.
Bagi mereka yang bekerja di pejabat, atau kerjanya asyik berjalan je, memang amat sesuai jika menampal PANTYLINER ni di dalam kasut anda asalkan kasut tu bertutup la. Selain itu, kasut anda akan menjadi lebih harum dan tidak akan berbau hapak. =)


Sebungkus PANTYLINER ni baru berharga RM10 sahaja. Sama harga dengan sekotak rokok...!!
Terdapat 20 keping di dalamnya, sama juga dengan isi di dalam sekotak rokok yang berharga RM10 tu..!! Jadi, apa kata orang lelaki atau para suami jangan berkira sangat untuk membelikan pasangan anda PANTYLINER ni. Kalau pasangan anda sihat, mudah la sikit mereka nak menjaga anda nanti jika anda ditimpa masalah akibat dari merokok tu... kann... huhuhu... Malahan satu keluarga anda juga boleh menggunakan PANTYLINER ni, termasuk anak lelaki.. !! Sungguh menjimatkan..!!!


Siapa yang berminat untuk mencuba, ataupun mendapatkan keterangan lebih mendalam, bolehlah menghubungi nombor yang tertera kat iklan ni ya... Ataupun korang juga boleh masuk kat blog ni sebab kat situ ada disediakan borang jika korang benar-benar berminat untuk membeli barangan AVAIL ni.

Heroin Adnan Sempitpun gunakan produk AVAIL ni... Caya laa... Say PEACE...!!!



Ini pula adalah kopi CAPPUCHINO AVAIL. Sedap dan sesuai sangat diminum oleh orang yang 'gila bekerja'. Aku dah cuba minum dan memang takde rasa mengantuk langsung. Tapi jangan la amalkan minum selalu, atau dalam erti kata lain, ketagihan. Mana boleh bekerja tanpa rehat... ya tak.?? Minum sehari sekalipun sudah memadai. Mana-mana yang ada penyakit sampingan tu, dapatkan la nasihat dari doktor dulu. Aku tak nak la nanti jika tiba-tiba korang ditimpa musibah berpunca dari pengambilan kopi CAPPUCHINO ni...

Kalau ternampak gerai ni kat mana-mana ekspo, janganlah segan dan silu untuk terus menyerbu bagi mendapatkan pelbagai barangan AVAIL ni. Mesti ada potongan harga punya la.. =))


Aku kata: Beli la barangan AVAIL ni ya, terutama sekali pad herbanya yang mempunyai pelbagai fungsi dan 'khasiat'. Cegah sebelum parah... =D

8 Tukang Tembak:

kak Erna said...

azz..akak nak cuba lah..kalau beli 2 bungkus..+ pos..berapa..nanti akak bagi alamt kat inbox..dan azz bagi tau camana nak bayar o.k..

kakpah said...

heroin adnan sempit pun pakai? patutlah terkepit kepit je hahaha...

er.. nak beli nanti pikir dulu ek.

Tijah said...

umang aihhh. buleh lotak dlm kasot ko? tak jln lak darah kang cano? kihkihkih

ArmaniWhite said...

sayang dowwwhhh nk pakai kat selipar...ekekeke

~Kak AZZ~ said...

Kak Erna~> Okay kak... Barang dah siap saya bungkus dah.. Tunggu hari Isnin baru saya pos.. Apapun, mekasih banyak2 ya kak bagi sokongan... hehe...

~Kak AZZ~ said...

Kak Pah~> Dia terkepit sbb pad ni memang untuk tujuan baik pulih 'benda' tu la.... kehkehkeh...

Okay kak, fikir dulu yaa... Kalau rasa2 nak beli sok, bagitau je kat saya... ngehh3..

~Kak AZZ~ said...

Tijah~> Buleh lotak kek colah mano yg ekau suko Jah.. hahaha...

Darah totap jalan.. Kok tak jalan darah tu, makno ehh mmg org tu dah jalan dulu dah laa... ekekekekeke...

~Kak AZZ~ said...

Nami~> Wahahahaha.... Ini utk orang yang sakit kaki, atau kaki rasa kebas-kebas... sama je fungsinya pon... buang kekotoran dalam badan... =)

Next Post Previous Post Home

Renungan bersama...

Firman Allah s.w.t yang bermaksud:

"Dan orang-orang yang beriman, lelaki mahupun wanita, sebahagian daripada mereka adalah penolong dari sebahagian yang lain. Mereka menyuruh amal ma'aruf (kebajikan), mencegah kemungkaran, menegakkan sembahyang, menunaikan zakat dan mereka taat kepada Allah berserta RasulNya, nescaya Allah melimpahkan rahmat kepada mereka. Sesungguhnya Allah Maha Kaya lagi Maha Bijaksana."- (At-Taubah: Ayat 71)

Cik Azz's bookshelf: read

Menantu Pilihan Bapak
Saat Hilang Cintamu
Bahagia Kasihmu
Bawah Pohon Sena
Kalaulah Aku Tahu
The Unsung Hero
Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Lamaran Untuk Teman Hati
Tersuka Tanpa Sengaja
Kerana Satu Janji
Sorry, Aku Bukan Dia!
Encik Sayang Dan Miss Sweetheart
AKU BUKAN TOUCH & GO
Bahasa Hati Kita
Temu Duga Cinta
Akadku Yang Terakhir
Menantu vs Mentua
Kerana Aya Sofya
Di Sisimu Aku
Mungkinkah


Cik Azz's favorite books »