Ayatul Kursi..


ٱللَّهُ لَآ إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ٱلۡحَىُّ ٱلۡقَيُّومُ‌ۚ لَا تَأۡخُذُهُ ۥ سِنَةٌ۬ وَلَا نَوۡمٌ۬‌ۚ لَّهُ ۥ مَا فِى ٱلسَّمَـٰوَٲتِ وَمَا فِى ٱلۡأَرۡضِ‌ۗ مَن ذَا ٱلَّذِى يَشۡفَعُ عِندَهُ ۥۤ إِلَّا بِإِذۡنِهِۦ‌ۚ يَعۡلَمُ مَا بَيۡنَ أَيۡدِيهِمۡ وَمَا خَلۡفَهُمۡ‌ۖ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَىۡءٍ۬ مِّنۡ عِلۡمِهِۦۤ إِلَّا بِمَا شَآءَ‌ۚ وَسِعَ كُرۡسِيُّهُ ٱلسَّمَـوَٲتِ وَٱلۡأَرۡضَ‌ۖ وَلَا يَـُٔودُهُ ۥ حِفۡظُهُمَا‌ۚ وَهُوَ ٱلۡعَلِىُّ ٱلۡعَظِيمُ

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) - al-Baqarah: Ayat 255

Search This Blog

Loading...

Friday, July 22, 2011

How to release your tension..?

Assalamualaikum...

How to release your tension..?

Try to release your tension with something that you like to do..

Let's start from:

You can draw even you do not know how to drawing..*Like me.. :-)

or

You can cook even you never cook in your life.. *Not me.. haha..

or

You can eat as much as you want to eat.. *It's me... huhu...
Errr.... Don't do this.. :P

And..
I'm doing this for about 40 minutes..
LOL...

Why do you look so sad..?

Don't yell at me, okay... huhuhu..

Senyum sokmolah... Caaiiittt...!!!

Sorry to say this.. You're not cute with this action.. So please stop it... :P

Buah cempedak di luar pagar..
Ambil galah, tolong jolokkan...
Saya orang tua yang baru nak belajar..
Kalau salah, janganlah gelakkan... 

p/s: Belajar dari kesilapan.. Jika tidak ditegur, mana mungkin kita tau yang kita telah melakukan kesilapan tersebut.. Sokong..?? Sokong laa... Sokong laa.. Sokong laa... Pelissss.... hahaha... 

Jappp...

Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo....!!!!
Untuk Chelsea...
Hahahahaha...

MALAYSIA BOLEH...!!!
Auuuummmmmmm....!!!

Jappp...
Ada lagi ni....
Tenkiu Kak Pah bagi award ni....


12 Tukang Tembak:

ibundo said...

Iyo.. kpah sokong ekau. Kpah sokong malaysia gak..
kang datang ambek award kek dapur kakpah yo.

Angah said...

chelsea punya gol TIPU.....

~LP Lum~ said...

salam kak azz~

lor.. tu ghoman nya gmbr kek fb tu?? :)
sy nak lepaskan tekanan, menjerit smbil tutup mulut ngan bantal....... LEGA.... ^^

Acik Erna said...

azz..dah amek award dari kak pah yo..akak nak yo..tapi lom buek cerito baru..jadi belum dapek post kan lagi.

noonaQQ said...

comel la katun yg kak azz lukis tu..heheh

Kapten Atok said...

ini mesti dah giler ni
haha

~ Cik Azz ~ said...

Kak Pah>

Hikk...

Dah amek dah award tu kak.. Macehh yoo..

~ Cik Azz ~ said...

Angah>

Huhuhu... Bior aje la... Janji fan Chelsea suka...

~ Cik Azz ~ said...

LP Lum>

Waalaikumussalam Lynda..

Tu la ghoman ehh... haha...

Tutup mulut dgn bantal jgn sampai pengsan dah la... :P

~ Cik Azz ~ said...

Kak Erna>

Takpo kak.. Nanti2 buleh amek award tu..

~ Cik Azz ~ said...

noonaQQ>

Comel ehh...

macehh...

huhuhu...

~ Cik Azz ~ said...

Kapten Atok>

Fatt, mehh la kita sama2 giler...

hahahaha....

At least, aku boleh gelak2 tengok lukisan sendiri.. :P

Next Post Previous Post Home

Renungan bersama...

Firman Allah s.w.t yang bermaksud:

"Dan orang-orang yang beriman, lelaki mahupun wanita, sebahagian daripada mereka adalah penolong dari sebahagian yang lain. Mereka menyuruh amal ma'aruf (kebajikan), mencegah kemungkaran, menegakkan sembahyang, menunaikan zakat dan mereka taat kepada Allah berserta RasulNya, nescaya Allah melimpahkan rahmat kepada mereka. Sesungguhnya Allah Maha Kaya lagi Maha Bijaksana."- (At-Taubah: Ayat 71)

Cik Azz's bookshelf: read

Menantu Pilihan Bapak
Saat Hilang Cintamu
Bahagia Kasihmu
Bawah Pohon Sena
Kalaulah Aku Tahu
The Unsung Hero
Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Lamaran Untuk Teman Hati
Tersuka Tanpa Sengaja
Kerana Satu Janji
Sorry, Aku Bukan Dia!
Encik Sayang Dan Miss Sweetheart
AKU BUKAN TOUCH & GO
Bahasa Hati Kita
Temu Duga Cinta
Akadku Yang Terakhir
Menantu vs Mentua
Kerana Aya Sofya
Di Sisimu Aku
Mungkinkah


Cik Azz's favorite books »