Ayatul Kursi..


ٱللَّهُ لَآ إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ٱلۡحَىُّ ٱلۡقَيُّومُ‌ۚ لَا تَأۡخُذُهُ ۥ سِنَةٌ۬ وَلَا نَوۡمٌ۬‌ۚ لَّهُ ۥ مَا فِى ٱلسَّمَـٰوَٲتِ وَمَا فِى ٱلۡأَرۡضِ‌ۗ مَن ذَا ٱلَّذِى يَشۡفَعُ عِندَهُ ۥۤ إِلَّا بِإِذۡنِهِۦ‌ۚ يَعۡلَمُ مَا بَيۡنَ أَيۡدِيهِمۡ وَمَا خَلۡفَهُمۡ‌ۖ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَىۡءٍ۬ مِّنۡ عِلۡمِهِۦۤ إِلَّا بِمَا شَآءَ‌ۚ وَسِعَ كُرۡسِيُّهُ ٱلسَّمَـوَٲتِ وَٱلۡأَرۡضَ‌ۖ وَلَا يَـُٔودُهُ ۥ حِفۡظُهُمَا‌ۚ وَهُوَ ٱلۡعَلِىُّ ٱلۡعَظِيمُ

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) - al-Baqarah: Ayat 255

Search This Blog

Loading...

Monday, January 2, 2012

Kenapa nak tunggu lagi..??

Assalamualaikum...

Kenapa nak tunggu lagi..??

Selalu sakit kepala...? Sering kena senggugut..? Ataupun rasa tak selesa semasa datang bulan? Jangan risau. Ada jalan penyelesaiannya... Tinggg....!!!

Dah cuba menggunakan pad herba dari AVAIL? Kalau belum, marilah cuba. Banyak kebaikannya jika menggunakan pad herba ni berbanding menggunakan pad biasa. Kalau tak cuba, mana nak tau hasilnya.., ya tak..?



Aku pernah buat entry mengenai pad herba AVAIL ni. Masa tu, aku dahpun mencuba gunakan pad herba ni. Sebab tu aku berani buat entry mengenainya. Boleh rujuk kat sini... Jadi, kenapa nak tunggu lagi jika kita ada masalah yang boleh dikurangkan.. Kenapa nak berkira sangat jika percubaan itu boleh membuahkan hasil? Bukankah mencegah itu lebih baik daripada merawat..?


Segalanya berkaitan dengan kaum wanita. . Kenapa nak tunggu lagi..? Cubalah sekarang....


Bertukarlah kepada pad herba AVAIL sekarang.. Sekurang-kurangnya ia boleh mengurangkan masalah dalaman kita daripa pakai pad biasa yang takde fungsi apa-apa...


Aku tak nak bercerita panjang pasal ni. Jangan biarkan masalah itu semakin lama semakin membesar kerana ia boleh mengganggu-gugat keharmonian hidup kita.. 

p/s: Bertindaklah sekarang.. Kenapa perlu tunggu lagi..? Please call this number for more details...019-3401539 (Zizan)..

4 Tukang Tembak:

gadisBunga said...

sekarang byk sanitary pad alternatif kan...

~ Cik Azz Abu Bakar ~ said...

gadisBunga>

Yup..

Tak salah mencuba.. Lagipun mencuba untuk kegunaan luaran je.. Risiko berbeza jika nak dibandingkan dengan mencuba pelbagai kaedah pemakanan..

Cikgu Fikri said...

WAH..
promote2 product...
bagus..
huuhuhh..

btw kak, psl komen akak kt blog sy tu.. thanks yer..
hurm.. ada org prnh terasa ngan akak ker? xpewlah kak.. sabar yer.. biasalah tu manusia, mana2 mesti ada rasa tak puas hati tu.. lagipun lg elok akak tulis ikut cara akaka sbb itu dinamakan ikhlas lg jujur.. thumbs up!!! :)

~ Cik Azz Abu Bakar ~ said...

Cikgu Fikri>

Kalau kita tak promot, nanti orang tak tau lak, kan... ;)

Akak komen tu ikhlas tau... Bukan atas paksaan atau kepura-puraan.. hehehe..

Kadang2 malas nak fikir pasal terasa2 ni... Penat nak melayan.. :D

Tenkiu ya.. ^__^

Next Post Previous Post Home

Renungan bersama...

Firman Allah s.w.t yang bermaksud:

"Dan orang-orang yang beriman, lelaki mahupun wanita, sebahagian daripada mereka adalah penolong dari sebahagian yang lain. Mereka menyuruh amal ma'aruf (kebajikan), mencegah kemungkaran, menegakkan sembahyang, menunaikan zakat dan mereka taat kepada Allah berserta RasulNya, nescaya Allah melimpahkan rahmat kepada mereka. Sesungguhnya Allah Maha Kaya lagi Maha Bijaksana."- (At-Taubah: Ayat 71)

Cik Azz's bookshelf: read

Menantu Pilihan Bapak
Saat Hilang Cintamu
Bahagia Kasihmu
Bawah Pohon Sena
Kalaulah Aku Tahu
The Unsung Hero
Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Lamaran Untuk Teman Hati
Tersuka Tanpa Sengaja
Kerana Satu Janji
Sorry, Aku Bukan Dia!
Encik Sayang Dan Miss Sweetheart
AKU BUKAN TOUCH & GO
Bahasa Hati Kita
Temu Duga Cinta
Akadku Yang Terakhir
Menantu vs Mentua
Kerana Aya Sofya
Di Sisimu Aku
Mungkinkah


Cik Azz's favorite books »