Ayatul Kursi..


ٱللَّهُ لَآ إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ٱلۡحَىُّ ٱلۡقَيُّومُ‌ۚ لَا تَأۡخُذُهُ ۥ سِنَةٌ۬ وَلَا نَوۡمٌ۬‌ۚ لَّهُ ۥ مَا فِى ٱلسَّمَـٰوَٲتِ وَمَا فِى ٱلۡأَرۡضِ‌ۗ مَن ذَا ٱلَّذِى يَشۡفَعُ عِندَهُ ۥۤ إِلَّا بِإِذۡنِهِۦ‌ۚ يَعۡلَمُ مَا بَيۡنَ أَيۡدِيهِمۡ وَمَا خَلۡفَهُمۡ‌ۖ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَىۡءٍ۬ مِّنۡ عِلۡمِهِۦۤ إِلَّا بِمَا شَآءَ‌ۚ وَسِعَ كُرۡسِيُّهُ ٱلسَّمَـوَٲتِ وَٱلۡأَرۡضَ‌ۖ وَلَا يَـُٔودُهُ ۥ حِفۡظُهُمَا‌ۚ وَهُوَ ٱلۡعَلِىُّ ٱلۡعَظِيمُ

Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) - al-Baqarah: Ayat 255

Search This Blog

Loading...

Monday, June 18, 2012

Walaupun jumlahnya kecil, ianya tetap rezeki.. :)

Assalamualaikum...

Walaupun jumlahnya kecil, ianya tetap rezeki.. :)

Alhamdulillah...
Dapat jugak cek dari Nuffnang..
Terima kasih banyak-banyak.. :)

Ada kisahnya kenapa jumlah tu tak sampai RM50.. Selalunya mesti kena lebihkan sikit dari RM50, baru boleh cash out, kan..? Tapi tu la, kesilapan teknikal yang tak sengaja aku lakukan.. Lepas je menyedari akan kesilapan tu, terus je aku hantar emel kepada pihak Nuffnang tu.. Huhuhu...

Ini adalah emel yang aku hantar... Segan jugak nak kongsi kat sini.. Tapi takpe la.. Mungkin boleh dijadikan pengajaran di lain kali.... ehehh...

Siap mintak maaf lagi tu.. Baiknya aku, kan... hikkk...


Dan ini pula merupakan jawapan dari pihak Nuffnang.. Lega rasa hati bila dapat jawapan ni.. Tenkiu Nuffnang.. Lebiu laa.. ahahaa...



Dan inilah cek yang sudahpun sampai kat aku minggu lepas.. Cuma aku belum lagi pergi ke bank untuk masukkan ke dalam akaun.. Tunggu bila ada hal baru aku keluar ke bandar... Lagipun tempoh sah cek ni lama.. Setahun tu.. Banyak lagi masa...



p/s: Kecil ke.., besar ke.., sikit ke.., banyak ke.., itu semua rezeki.. Alhamdulillah.. Semoga rezeki sebegini diberkati..

18 Tukang Tembak:

gadisBunga said...

alhamdullillah...rezeki. :D

cik aletheea: said...

wah!!!

With Julia said...

syukur alhamdulilah...besarrr ganjaran yer tuh kak azz...weeeee :)

Acik Erna said...

alhamdulillah..rezeki azz..tak kiro jumlah he.

Tinta Lana said...

Salam.. alhamdulillah akak!!! >_<

Akhirnya dapat jua.. :)

Suka saya dibuatnya! hehehehe

Cinta Misteri said...

Alhamdulillah...kecik ke besor ke itu duit hang yg punya.

Maiyah said...

salam..
alhamdulillah rexeki.. skit pun brbaloi gak

Kesuma Angsana said...

saya pun x cashkah lagi tunggulah seminggu dua nnti.. slam kenal n dah follow u ye

~ Cik Azz ~ said...

gadisBunga>

Rezeki jangan ditolak..., kan... :)

Alhamdulillah...

~ Cik Azz ~ said...

cik Aletheea>

Dia punya wahhh tu macam dapat empat ribu ringgit.. hehe..

~ Cik Azz ~ said...

With Julia>

Insyaallah... Amin... ehehh..

~ Cik Azz ~ said...

Kak Erna>

Tu la yg sobaik ehh kak.. Totap bersyukur dgn rezeki yang datang...

~ Cik Azz ~ said...

Tinta Lana>

Waalaikumussalam Lana..

Alhamdulilllah..

Ehh, japp... Ni yang terlebih suka ni kenapa..?

Risau lak akak... hahahaha...

~ Cik Azz ~ said...

Cinta Misteri>

Betul tu.. Buat masa ni masih saya yang punya.. Mudah2an esok lusa akan jadi kepunyaan orang lain lak.. :)

Terima kasih ya sudi komen..

~ Cik Azz ~ said...

Maiyah>

Kann... Kalau nak tunggu orang bagi kat tapak tangan kita, memang nan hado la, kannn...

~ Cik Azz ~ said...

Kesuma Angsana>

Wahh.. Dapat jugak ke..? Alhamdulillah.. Dan tahniah jugak.. Boleh la kita cash sesama nanti.. hehe..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi singgah dan komen serta follow... :)

miss ct said...

Assalamualaikum kak azz..

tahniah..murah rezeki akak..

p/s; bila nak belanja ct? hee

~ Cik Azz ~ said...

Miss CT>

Waalaikumussalam..

Tak cukup la nak belanja CT.. huhuhu.. Kena tunggu dapat riban2 baru boleh.. Tapi tu la, entah bila la nak dapat riban2 ni.. hehe...

Next Post Previous Post Home

Renungan bersama...

Firman Allah s.w.t yang bermaksud:

"Dan orang-orang yang beriman, lelaki mahupun wanita, sebahagian daripada mereka adalah penolong dari sebahagian yang lain. Mereka menyuruh amal ma'aruf (kebajikan), mencegah kemungkaran, menegakkan sembahyang, menunaikan zakat dan mereka taat kepada Allah berserta RasulNya, nescaya Allah melimpahkan rahmat kepada mereka. Sesungguhnya Allah Maha Kaya lagi Maha Bijaksana."- (At-Taubah: Ayat 71)

Cik Azz's bookshelf: read

Menantu Pilihan Bapak
Saat Hilang Cintamu
Bahagia Kasihmu
Bawah Pohon Sena
Kalaulah Aku Tahu
The Unsung Hero
Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Lamaran Untuk Teman Hati
Tersuka Tanpa Sengaja
Kerana Satu Janji
Sorry, Aku Bukan Dia!
Encik Sayang Dan Miss Sweetheart
AKU BUKAN TOUCH & GO
Bahasa Hati Kita
Temu Duga Cinta
Akadku Yang Terakhir
Menantu vs Mentua
Kerana Aya Sofya
Di Sisimu Aku
Mungkinkah


Cik Azz's favorite books »